مسئول امور اداری
 |
آقای رضا خراشادی زاده |
فوق لیسانس مدیریت دولتی |
سوابق اجرایی |
شرح وظایف :
- نظارت بر انجام فرایندهای اداری و دفتری دانشکده
- نظارت بر فعالیتهای مرتبط با امور پرسنلی و کارگزینی
- نظارت بر فعالیتهای حوزه کارپردازی و تدارکات
- نظارت بر امور انبارها
- نظارت بر فعالیتهای مرتبط با حوزه تاسیسات، خدمات عمومی و نقلیه
- نظارت بر فعالیت شرکت ها و افراد طرف قرارداد در حوزه پشتیبانی
- ارائه نتیجه نظارتهای انجام شده به معاون اداری مالی جهت استحضار و اعلام نظر ارشادی
- همکاری با گروه های آموزشی در پشتیبانی کارگاه ها و همایش های مرتبط
- تبادل نظر و مشارکت با معاون اداری و مالی دانشکده در تدوین دستورالعمل های داخلی
- انجام امور مرتبط با واگذاری و انعقاد قراردادهای بخش خصوصی
- انجام امور مرتبط با تامین منابع انسانی مورد نیاز
- انجام هماهنگی لازم در امور داخلی دانشکده
|
مسئول کارگزینی
|
نام و نام خانوادگی : فهیمه قاسمی صالح
سمت : مسئول کارگزینی
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
تلفن دانشکده/ داخلی : (شماره تلفن مستقیم مجتمع : 30- 38846710) داخلی 1137
پست الکترونیک :
|
شرح وظایف مسئول کارگزینی :
- صدور احکام کارگزینی کلیه کارکنان غیر هیات علمی دانشکده
- صدور احکام ماموریت اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده
- مطالعه و اجرای بخشنامه های وارده
- صدور نامه های پرسنلی در خصوص کارهای اداری
- نظارت بر مرخصی های کارکنان
- نظارت و گزارش گیری از سامانه اداری اعضای هیات علمی و پیگیری عدم حضور
- انجام کلیه امور مربوط به تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده
- اعلام شروع به کار، تایید اطلاعات، صدور احکام کارکنان مشمول طرح
- تسویه حساب و صدور حکم پایان طرح
- انجام کلیه امور مربوط به بازنشستگی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده
- انجام کلیه امور در خصوص ارتقاء طبقه و ارتقاء رتبه کارکنان
- اعلام واجدین شرایط دریافت عیدی،کمک هزینه مسکن، کمک هزینه لباس و ... اعضای هیات علمی و کارکنان
- رابط ارزشیابی کارکنان دانشکده
- صدور احکام کارکنان
- مکانبات اداری کارکنان واعضا هیات علمی
- انجام سایر امور محوله
مسئول دبیرخانه
نام و نام خانوادگی : فرنوش شجاع
سمت : مسئول دبیرخانه
تحصیلات : کاردانی نرم افزار کامپیوتر
تلفن دانشکده/ داخلی :(شماره تلفن مستقیم مجتمع : 30- 38846710) داخلی 1266
پست الکترونیک
|
اهم وظایف :
1- کنترل نامه های وارده از نظر وجود امضاء -ارتباط نامه با دانشکده و وجود پیوست ها (در صورت داشتن پیوست و ضمائم)
2- ثبت اطلاعات نامه در اتوماسیون اداری و اختصاص تاریخ و شماره وارده به نامه
3- ارجاع نامه به مسئول مربوطه جهت اقدام در اتوماسیون اداری
4- ثبت شماره و تاریخ نامه در دفتر ارسال مراسلات و تحویل مستندات جهت تحویل به مقصد (درخصوص نامه هایی که خارج از سامانه ارسال می شود)
5- دریافت و کنترل نامه های صادره از نظر وجود امضاء صحت تعداد پیوست ها (در صورت داشتن پیوست یا ضمائم)
6- ارجاع نامه به گیرندگان درون سازمانی
7- ارسال نامه به گیرندگان برون سازمانی که از طریق پست -ایمیل- شبکه -دولت -اتوماسیون اداری- فاکس- تحویل ارباب رجوع و یا غیره انجام می گیرد
8-در صورتی که نامه (صادره و وارده) توسط ارباب رجوع ارائه شود شماره شناسه به همراه تاریخ آخرین ارجاع و شماره تماس جهت پیگیری به ارباب رجوع داده می شود
9- بایگانی الکترونیکی نامه ها و سوابق و تعیین شماره گلاسه و بایگانی آن
10- نگهداری مطلوب پرونده ها و کلیه اسناد موجود در بایگانی و جلوگیری از دسترسی اشخاص غیر مجاز به انها
11- تحویل گرفتن پرونده های ارسالی از سایر واحد ها و کنتزل تعداد اوراق آن و تحویل به واحد مربوطه
انباردار
نام و نام خانوادگی : حسین شالچیان
سمت : انباردار
تحصیلات : کارشناس
تلفن دانشکده/ داخلی :(شماره تلفن مستقیم مجتمع : 30- 38846710) داخلی1149
پست الکترونیک :
|
شرح وظایف
- تطبیق مشخصات اموال رسید شده توسط انباردار با فاکتورها و کالای مربوطه
- تکمیل دفاتر اموال
- جمع آوری لوازم اسقاط و تهیه لیست این اموال برای ارائه
- تهیه فرم 16 یا همان کارت اموال پرسنل
- نهایی کردن اجناس اموالی طبق پلاک و محل و شماره سریال و.... در قسمت ویرایش و تکمیل کارت اموال
- پیگیری و تهیه اسناد برای حذف اموال پلاک دار که به واحدهای دیگه انتقال داده شده یا به فروش رسیده شده توسط ستاد مرکزی از سر لیست دانشکده
- ویرایش فرم 16 پرسنل هنگام جابجایی اموال بین افراد
- وارد کردن شماره نامه دستور حذف پلاکها در دفاتر اموال مقابل هر یک از پلاکها
- تکمیل و کامل کردن سند انتقال اموال بین دانشکده و واحدهای دانشگاه
- کنترل اموال دانشکده که در سایر واحدهای دانشگاه مورد استفاده اساتید و دانشجویان می باشد
- تنظیم فرم خروج اموال از دانشکده با دستور ریاست دانشکده
کارپرداز
-
نام و نام خانوادگی : سید علی جعفری
سمت : کارپرداز
تحصیلات :
تلفن دانشکده/ داخلی : (شماره تلفن مستقیم مجتمع : 30- 38846710) داخلی
پست الکترونیک :
|
شرح وظایف :
- خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز دانشکده بر اساس درخواست های خرید ارجاعی
- شناسایی و برقراری ارتباط سالم در چارچوب مقررات با تامین کنندگان کالا و خدمات
- انجام استعلام بهای کالاهای مورد نیاز قبل از خرید متناسب با سقف خرید
- تنظیم و تکمیل اسناد هزینه منطبق با آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه
- پیگیری رفع نواقص اسناد مالی تنظیم شده
- تجمیع درخواست های خرید جهت کاهش هزینه های مصرفی از طریق خرید تجمعی
- همکاری در تامین امکانات و اقلام مورد نیاز جهت برگزاری مناسبت ها، همایشها و کارگاه های مختلف
- تهیه و ثبت فرم های مالیاتی جهت ارائه به اداره امور مالیات
- راهنمایی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان
- انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق